Choose a searcher ×
×

Doprava nad 50€ ZADARMO

Pracovné oblečenie | Pracovné odevy | ODEVYPRACOVNE - odevypracovne.sk

0940 226 656 

Kategórie
Kategórie
Pridané do košíka
Množstvo
Spolu
Počet položiek v košíku: 0 Vo vašom košíku je 1 produkt.
Spolu za produkty:
Spolu za doručenie:  Bude určené
Spolu
Pokračovať v nákupe DO POKLADNE
0 Košík

Reklamácia tovaru

  1. Reklamácie sa snažíme vybavovať čo najskôr, nakoľko sú však posudzované priamo výrobcami, v niektorých prípadoch to môže trvat až 30 dní.
  2. Tovar musí by čistý, oblečenie oprané a obuv dôkladne vyčistená.
    V prípade, že nám pošlete tovar špinavý alebo znečistený, reklamácia môže byť z hygienyckých príčin odôvodnene zamietnutá!
  3. Pokiaľ je to možné, pošlite nám fotografiu poškodenia pred zaslaním tovaru, môžete tým urýchliť celý proces.
  4. Tovar nám môžete poslať poštou alebo môžete využiť službu vyzdvihnutie našim kuriérom.
  5. Pre oznámenie reklamácie tovaru VYPLŇTE FORMULÁR. (Formulár nájdete nižšie pod informáciami)

AKO FUNGUJE SLUŽBA VYZDVIHNUTIE NAŠIM KURIÉROM?

  1. U prepravcu zadáme požiadavku na vyzdvihnutie, kuriér k Vám príde do 24 hod.
    Vopred Vás bude kontaktovať telefonicky. Môžete sa s ním dohodnú na čase.
    Adresu pre vyzdvihnutie je možné zadať akúkoľvek (napr. do práce)
  2. Vy tovar iba zabalíte a dáte ho kuriérovi. ( môžete aj do pôvodného obalu )
  3. Kuriér nalepí na balík prepravný štítok a do 24 hod. nám ho doručí.
    Vybavenie do 30 dní.
  4. Za túto službu zaplatíte len 3,99 € s DPH. Platíte až pri dodaní reklamovaného tovaru!

ZASLANIE REKLAMOVANÉHO TOVARU POŠTOU

  1. Tovar nám pošlite na adresu:
    Pracovné odevy ZIKO s.r.o., J. Tranovského 1279/1, 05801 Poprad
  2. Chceme Vás upozorniť, že cena listovej zásielky je asi 3 €.
    V rámci nového systému pošta už nadrozmerné listové zásielky nedoručuje, ale necháva len oznámenia (žlté papieriky).

↓↓ VYPLŇTE FORMULÁR ↓↓

ROVNAKÁ/ INÁ ako z objednávky.
scroll