×

Doprava nad 50€ ZADARMO

0940 226 656 

Kategórie
Kategórie
0

Reklamácia tovaru

1. Reklamácie sa snažíme vybavovať čo najskôr, nakoľko sú však
posudzované priamo výrobcami, v niektorých prípadoch to môže trvat až 30 dní.
2. Tovar musí by čistý, oblečenie oprané a obuv dôkladne vyčistená.
V prípade, že nám pošlete tovar špinavý alebo znečistený, reklamácia
môže byť z hygienyckých príčin odôvodnene zamietnutá !
3. Pokiaľ je to možné, pošlite nám fotografiu poškodenia pred zaslaním tovaru, môžete tým urýchliť celý proces.
4. Tovar nám môžete poslať poštou alebo môžete využiť službu vyzdvihnutie
 našim kuriérom.
5. Pre oznámenie reklamácie tovaru VYPLŇTE FORMULÁR. (Formulár nájdete nižšie pod informáciami)

AKO FUNGUJE SLUŽBA VYZDVIHNUTIE NAŠIM KURIÉROM?
1. U prepravcu zadáme požiadavku na vyzdvihnutie, kuriér k Vám príde do 24 hod.
Vopred Vás bude kontaktovať telefonicky. Môžete sa s ním dohodnú na čase.
Adresu pre vyzdvihnutie je možné zadať akúkoľvek ( napr. do práce )
2. Vy tovar iba zabalíte a dáte ho kuriérovi. ( môžete aj do pôvodného obalu )
3. Kuriér nalepí na balík prepravný štítok a do 24 hod. nám ho doručí.
4. Vybavenie do 30 dní.
5. Za túto službu zaplatíte len 3,99 € s DPH. Platíte až pri dodaní reklamovaného tovaru!

ZASLANIE REKLAMOVANÉHO TOVARU POŠTOU
1. Riadne vyčistený a zabalený tovar nám pošlite na adresu
Pracovné odevy ZIKO s.r.o. , J. Tranovského 1279/1, 05801 Poprad
2. Chceme Vás upozorniť, že cena listovej zásielky je asi 3 €.
V rámci nového systému pošta už nadrozmerné listové zásielky nedoručuje, ale necháva
len oznámenia (žlté papieriky).

VYPLŇTE FORMULÁR

ROVNAKÁ/ INÁ ako z objednávky.
scroll Free Online Games