REKLAMÁCIA TOVARU

  • Reklamácie sa snažíme vybavovať čo najskôr, nakoľko sú však posudzované priamo výrobcami, v niektorých prípadoch to môže trvat až 30 dní.
  • Tovar musí by čistý, oblečenie oprané a obuv dôkladne vyčistená.
  • V prípade, že nám pošlete tovar špinavý alebo znečistený, reklamácia môže byť z hygienyckých príčin odôvodnene zamietnutá!
  • Pokiaľ je to možné, pošlite nám fotografiu poškodenia pred zaslaním tovaru, môžete tým urýchliť celý proces.
  • Tovar nám môžete poslať poštou alebo môžete využiť službu vyzdvihnutie našim kuriérom.
  • Pre oznámenie reklamácie tovaru VYPLŇTE FORMULÁR. (Formulár nájdete nižšie pod informáciami)

AKO FUNGUJE SLUŽBA VYZDVIHNUTIE NAŠIM KURIÉROM?

  • U prepravcu zadáme požiadavku na vyzdvihnutie, kuriér k Vám príde do 24 hod.
  • Vopred Vás bude kontaktovať telefonicky. Môžete sa s ním dohodnú na čase.
  • Adresu pre vyzdvihnutie je možné zadať akúkoľvek (napr. do práce)
  • Vy tovar iba zabalíte a dáte ho kuriérovi. ( môžete aj do pôvodného obalu )
  • Kuriér nalepí na balík prepravný štítok a do 24 hod. nám ho doručí.
  • Vybavenie do 30 dní.
  • Za túto službu zaplatíte len 3,99 € s DPH. Platíte až pri dodaní reklamovaného tovaru!

ZASLANIE REKLAMOVANÉHO TOVARU POŠTOU

  • Tovar nám pošlite na adresu: Pracovné odevy ZIKO s.r.o., J. Tranovského 1279/1, 05801 Poprad
  • Chceme Vás upozorniť, že cena listovej zásielky je asi 3 €.
  • V rámci nového systému pošta už nadrozmerné listové zásielky nedoručuje, ale necháva len oznámenia (žlté papieriky).

POŠLITE NÁM SPRÁVU POMOCOU FORMULÁRA